sobota, 27 sierpnia 2011

FlosLek - beECO


Witam, mam na imię Marta. Moje zainteresowanie kosmetyką rozpoczęłam od stylizacji paznokci. Bardzo lubię tę dziedzinę kosmetyki, sprawia mi dużo frajdy i satysfakcji :). Obecnie uczę się w szkole kosmetycznej, poszerzając swoją wiedzę w tej dziedzinie:) Blog będzie skupiał się na recenzjach, zabiegach, produktach, makijażach – ogólnie o wszystkim dla mnie, o niczym dla niektórych :)  Wiem, że takich blogów jest masa, sama śledzę kilka o podobnej tematyce. Postanowiłam ukazać Wam rąbek mojego świata :) Zapraszam 

FlosLek beECO - Recenzja

Krem do twarzy
To co mówi producent :
„Głęboko nawilżający bio-krem na dzień na bazie naturalnego soku z aloesu. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry twarzy. Pomaga skutecznie zwalczać pierwsze objawy starzenia. pozostawia skórę gładką o świeżym i młodym wyglądzie.”

Właśnie skończyłam pierwsze opakowanie tego kremu. Na kupno zdecydowałam się po przetestowaniu masła oraz peelingu do ciała z tej serii, które udało mi się wygrać w konkursie :). Pomyślałam, że skoro te produkty tak dobrze służyły mi do ciała, to może i krem do twarzy okaże się fajnym nabytkiem! Ogólnie bardzo mi zależy na naturalnych, certyfikowanych kosmetykach. Zawiera m.in. ekstrakty z szałwii, tymianku, krzewu motylego, aloes, oliwę z oliwek, olej jojoba, wit. E, masło Shea, kwias hialuronowy. Pierwszym zauważalnym efektem jest intensywne nawilżenie skóry, bez  pozostawienia tłustego filmu na twarzy.  Jako że mam cerę tłustą, w porywach mieszaną, ta właściwość jest dla mnie bardzo ważna. Dobrze się rozprowadza, nie zatyka porów, doskonały pod makijaż, ponieważ jest bardzo lekki.  Krem ma odbudowywać DNA i oraz działać przeciwstarzeniowo. To co ja zauważyłam, to to, że skóra jest wygładzona, miękka, lekka i nawilżona.
Był to mój pierwszy eko krem do twarzy i był to w 100% udany zakup. Będę do niego często wracać. Póki co mam zamiar przetestować inne organiczne kremy do twarzy J

Teraz parę słów na temat pozostałych produktów :)
Masło do Ciała
Słowa producenta: „


Nawilżająco-regenerujące bio-certyfikowane masło do ciała, o bogatej konsystencji, do codziennej pielęgnacji ciała. Polecane dla osób o skórze normalnej a także przesuszonej, ze skłonnością do okresowego spadku elastyczności. Zawiera skoncentrowany ekstrakt z aloesu o właściwościach silnie nawilżających a także organiczne, szlachetne oleje: Jojoba i Macadamia, oliwę z oliwek i masło Shea. Dodatkowo wzbogacony ekologicznymi ekstraktami z alpejskich ziół (Peucedanum ostruthium, Hyssopus officinalis, Marrubium vulgare) o działaniu regenerującym, przeciwzapalnym i ochronnym. Zapobiega transepidermalnej utracie wody, przez co skóra odzyskuje jędrność, sprężystość i gładkość. Regularnie stosowany przywraca jej zdrowy koloryt, blask i naturalne piękno”
Wchłania się znakomicie, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Jest bardzo lekki ale doskonale nawilża. Skóra po tym balsamie jest gładka, dobrze nawilżona i sprężysta. Pięknie  pachnie świeżymi cytrusami.

Peeling solny z oliwą z oliwek.
do ciała, z mineralizującą solą z Morza Martwego i certyfikowaną, organiczną oliwą z oliwek. Delikatnie usuwa martwy naskórek, dzięki czemu skóra staje się gładka i delikatna. Pobudza mikrokrążenie, poprawia metabolizm komórkowy. Sprawia, że skóra staje się miękka, elastyczna i aksamitna w dotyku. Ciało odzyskuje zdrowy wygląd i naturalne piękno. Zawarte w peelingu solnym olejki aromatyczne pozostawiają na skórze świeży i delikatny zapach. Dodatkowo doskonale wpływają na nastrój i samopoczucie.”

Jeszcze jedno słówko o peelingu. Jest to w skrócie solny peeling z oliwą z oliwek.  Na pierwszy rzut oka. (bardzo prosty peeling do wykonania  : drobna morska sól + oliwa z oliwek – tylko trzeba dobrać proporcje) :) zawiera naprawdę dużo soli :D.  Dodatkowo kosmetyk jest bogaty w olejki eteryczne, które dają nieziemsko świeży i delikatny  zapach cytrusów :) Czysta uczta dla zmysłów.  Peeling delikatnie złuszcza martwy naskórek, skóra jest gładka i ekstremalnie nawilżona dzięki oliwie z oliwek.  Pod tym, co pisze producent o tym produkcie podpisuję się rękoma i nogami J polecam gorąco !

Miała być krótka recenzja, no ale wyszło jak wyszło :) mam nadzieje, że komuś się przyda. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini