poniedziałek, 29 sierpnia 2011

IBD Bulider Gel

Witam, dziś chciałabym wam przedstawić żel do przedłużania paznokci IBD Bulider Gel. Postanowiłam zakupić żel troszkę z wyższej półki, aby przekonać się na własnych pazurkach jak się sprawuje. Powiem szczerze że zakup tego produktu był w 100% trafiony.  Zakupiłam go w zestawie z żelem Ultra White. Jest to żel budujący o gęstej konystencji. Ja preferuję żele trochę rzadsze, ale po jego użyciu przekonałam się do żeli gęstych ( przynajmniej z tej firmy).  Jest bardzo klarowny, opakowanie troszkę większe, co zapobiega wylewaniu się. Jedyne co może przeszkadzać w jego użytkowaniu to pieczenie w lampie, ale i temu można sprawnie zaradzić. Trwałość jest niesamowita, noszę paznokcie już ponad 4 tygodnie, z mega odrostem :D i nie pojawiły się żadne zapowietrzenia ( z czym czasem miałam jednak problem) M.in. dlatego też postanowiłam kupić ten żel, aby przekonać się czy błędy są w mojej technice czy może w jakości innych żeli. Pazurki wykonane tym żelem trzymają się jak beton, bez żadnych uszkodzeń, co mnie bardzo  cieszy. Żel jest produktem renomowanej firmy, a co za tym idzie, niestety wysoka cena. Jednak myślę, że w tej kwestii nie należy zbytnio oszczędzać, aby móc się cieszyć pięknymi paznokciami na dłuższy czas.

Paznokcie zbudowane tym żelem



1 komentarz:

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini