sobota, 24 września 2011

Lakiery Allepaznokcie - fruit cocktail

426- niebieski, 695 - malinowy
Przedstawiam Wam dwa lakiery do paznokci firmy Allepaznokcie. Firma oferuje produkty do stylizacji paznokci oraz inne kosmetyki. Stronę można odwiedzić TUTAJ.  Lakiery pochodzą z serii Fruit Cocktail, ich pojemność to 16 ml. Posiadam dwa odcienie o
numerach : 426 i 695. Lakiery są matowe, pełne krycie otrzymujemy po nałożeniu dwóch warstw. Ja maluję zawsze na bazie z Avonu i trzymają dość długo jak na moje paznokcie, ok 5-6 dni.


Baza AVON




Bardzo ją polecam, nie miałam za dużo takich preparatów, jednak muszę przyznać, że baza z Avonu znacznie przedłuża trwałość lakieru na moich paznokciach. Zazwyczaj lakier odpryskiwał na drugi dzień, bez względu na firmę, a z bazą trzyma do tygodnia. Pojemnośc 12 ml, bardzo wydajna.







I na koniec, pazurki w prezentowanych kolorach :

pozdrawiam mini


4 komentarze:

  1. pierwszy raz slysze o tej firmie ale kolorki swietne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieski bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta odzywka z avonu jest swietna maluja ja na emalje kolorowa i nie odpryskuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam bardzo fajne i tanie lakiery od

    www.najtaniejdopaznokci.pl

    W ofercie mają świetne lampy w dobrej cenie. Polecam

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini