piątek, 9 września 2011

Iwostin

Iwostin Sensitia
Od dłuższego czasu używam kremu Iwostin Sensitia – krem nawilżający. W sumie to już kończę drugie opakowanie.  Krem jest hypoalergiczny,  przeznaczony do skóry wrażliwej, alergicznej i skłonnej do podrażnień.  Zawiera m.in. hialuronian sodu ( wiąże wodę w naskórku), witaminę E ( przeciwdziała starzeniu się skóry), olej z pestek winogron oraz wodę termalną z Iwonicza – Zdrój.  Opakowanie ma 75 ml, a krem jest bardzo wydajny i wystarcza na długo.  Lekka konsystencja sprawia, że krem szybko się wchłania, pozostawiając skórę dobrze nawilżoną i wygładzoną. Krem nie posiada dodatkowych substancji zapachowych i barwników – co dla mnie jest dodatkową zaletą.  Nie zostawia tłustego filmu, dlatego bardzo dobrze nadaje się pod makijaż. Krem zajmuje wysokie miejsce na liście moich ulubionych kosmetyków.  Dla mnie posiada wszystkie cechy idealnego kremu. 




Jeszcze dodam, że zamówiłam podkład korygujący Vichy Dermablend nr
25. Dziś do mnie dotarł i będę go testować, niedługo zamieszczę pełną recenzję. 
Pozdrawiam  
mini

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini