niedziela, 25 września 2011

Rose - Glitz oraz Blue Lagoon

Witajcie Kochane! W związku z tym, że mam troszkę wolnego czasu przygotowałam
dla Was kolejne makijaże w dwóch odsłonach. Jeden wykonany cieniami z palet
Sleek  Oh So Special, a drugi paletą Curacao. Coraz bardziej jestem zachwycona
tymi paletkami, cienie są dobrze napigmentowane, dobrze się cienują i nie 
zbierają się w załamaniu ( w moim przypadku). 

W makijażu  pierwszym wykorzystałam trzy cienie z Palety Oh So Special, a dokładnie Pamper, Ribbon  oraz Glitz. A także Martini z palety Curacao w wewnętrznym kąciku oka dla  jego rozświetlenia. 








Drugi makijaż to ostatnie podrygi lata, słoneczna plaża i lazurowe wybrzeże. Z palety Curacao wykorzystałam cienie Blue Hawaiian oraz Blue Lagoon na górnej powiece, oraz Green Iguana i Apres Midori na dolnej.  


W obu przypadkach jak zwykle :D tusz 2000 Calorie oraz Eyeliner w pisaku KOBO :D
Pozdrawiam mini

4 komentarze:

  1. śliczne makijaże :)bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super makijaże :) tak dokładnie, starannie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Chciałabym tak umieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini