wtorek, 18 października 2011

Farmona – czekoladowe masło do ciała

Chciałabym wam zaprezentować mój pierwszy kosmetyk z Farmony, a mianowicie czekoladowe masło do ciała. Zakupiłam je w Naturze za 13.99 zł. 

To co mówi producent :
„Wyjątkowy kosmetyk do pielęgnacji ciała o gęstej, aksamitnej konsystencji i kuszącym zapachu został stworzony z myślą o tym, by rozpieszczać zmysły i ciało.
Powstał na bazie ciemnej czekolady i orzechów pistacji, dzięki czemu skutecznie pielęgnuje skórę, a do tego obłędnie pachnie, pozostawiając długotrwały, słodki zapach ciemnej czekolady z ekstrawagancką nutą orzechów pistacji. Regularne stosowanie czekoladowego masła do ciała daje uczucie wypielęgnowanej, jedwabiście gładkiej i pachnącej skóry. Bogata receptura doskonale nawilża i odżywia, opóźniając procesy starzenia się skóry, a także ujędrnia, wygładza i wyszczupla ciało, zapewniając dobry nastrój i uczucie komfortu.
Pojemność: 225ml
Skład: Aqua, Butyrospermum Parkii, Isopropyl Myristate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Helianthus Annuus Seed Oil, Cyclomethicone, Cera Alba, Parfum, Propylene Glycol, Theobroma Cacao Extract, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Pistachia Vera Seed Extract, Acrylates /C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Benzyl Benzoate, Limonene, Benzyl Alcohol, CI 19140, CI 14720, CI 42090.
  • masło ma gęstą konsystencję,
  • jest aksamitne,
  • pachnie jak cała tona czekolady zamknięta w 225ml - Cud, miód  i orzeszki – dokładnie pistacje.
  • zapach czekolady utrzymuje się stosunkowo długo, 
  • dobrze się wchłania,
  • pozostawia skórę nawilżoną, wygładzoną bez zbędnego tłustego filmu,
  • w100% poprawia nastrój . 
  • poza tym ujędrnia, ale jakiegoś szczególnego efektu wyszczuplenia nie zauważyłam. 

Żałuję, że nie mogę Wam "pokazać" tego wspaniałego zapachu :D
Co do składu  to mogę mieć pewne zastrzeżenia, ze względu na obecność np. parabenów, ale nie jest to niestety kosmetyk eko wiec nie ma co się czepiać. Następnym razem bliżej przyjrzę się składowi kosmetyku. 

Poza tym bardzo mi odpowiada. 
Moja ocena to 4/5 :)
 pozdrawiam mini

6 komentarzy:

  1. Miałam je, pachnie naprawde bosko:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja je miałam, ale zapach jak dla mnie zbyt intensywny. A lubię intensywne zapachy. Jednak ten to aż za bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wąchałam kiedyś u koleżanki to masło-faktycznie pachnie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini