piątek, 28 października 2011

Holy Festival Make UP !!

Ten makijaż miałam Wam pokazać jutro, ale nie wytrzymałam :D Zrezygnowana tym, że zdjęcia nie chcą mi wyjść zdecydowałam się na zdjęcie z lampą.......w łazience przy sztucznym świetle :D...a zawsze robię przy dziennym, najlepiej słonecznym :)...no i wyszło super, moim skromnym zdaniem. I po raz kolejny zrobiłam próbę makijażu z cieniami Sensique Oriental Dream z paletką 129 czyli Holi Festival. Przyznam, że nie mogłam sobie z nimi poradzić, zawsze za ciemny, za bardzo rozciapany wychodził makijaż. Ale dziś zastosowałam
inaczej te cienie, a mianowicie róż na
dolnej powiece, cień kremowy i 
cień fioletowy na górnej.Kreskę zrobiłam 
eyelinerem w pisaku KOBO. 

Jak Wam się podoba ?:) 


pozdrawiam mini

6 komentarzy:

  1. ciekawie, chociaż nie moje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż ładny:) ale podobnie jak Chochlik nie czuję się dobrze w takich kolorach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba ;) Ładnie to wszystko zgrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow świetny makijaż ;D Jak wszystkie na Twoim blogu;D
    Dodaje do obserwowanych:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini