sobota, 1 października 2011

Lakierkowo :)


 Dziś przedstawiam wam wątek na temat lakierów do paznokci. Nabyłam 3 nowe lakiery i przedstawię Wam każdy osobno. 
Zacznę od dwóch lakierów Essence w kolorach 41 - VERY BERRY oraz 38 - CHOOSE ME!. A ostatnim będzie lakie Bell Fashion Colour nr 310.
Bardzo lubię, kiedy lakier kryje płytkę paznokcia w 100% przy pierwszej nałożonej warstwie. Miałam szczęście i natrafiłam właśnie na takie lakiery, więc po kolei :

41 - VERY BERRY
  Jest to lakier dobrze pigmentowany, krycie 100%. Ja mam dość tłustą płytkę paznokcia, dlatego też lakiery nie trzymają się zbyt długo. Zawsze pod lakier używam bazy ( akurat teraz posiadam bazę z AVONU) i spokojnie lakier wytrzymuje do tygodnia, w zależności od tego co robię. Ma on bardzo ładny połysk i nie wymaga dodatkowego nabłyszczania. 







Kolejny to  38 - CHOOSE ME!
 Również ma dobry pigment, jednak ja zastosowałam dwie warstwy w celu lepszego koloru, aby było widać więcej drobinek. Jest to kolor ciemno niebieski, wpadający w barwę opalizującej zieleni. Taki hm....morski....Głębia Oceanu :D 
Dodatkowo ma drobinki mieniące się w kolorach złota i troszkę srebra co dodatkowo zwraca uwagę. Błyszczy się niesamowicie. Również jest trwały, dzięki drobinkom wytrzymuje na moich pazurkach trochę dłużej. 




Na koniec lakier firmy Bell. Jestem z niego bardzo zadowolona, gdyż uwielbiam soczyste i głębokie czerwienie na paznokciach, bez wpadania koloru we wściekło jaskrawy róż.  Jest trwały, producent pisze, że hypoalergiczny oraz bez dodatku toluenu i formaldehydu. Oczywiści 5+ za doskonałe krycie przy pierwszej warstwie! Jest bardzo podobny do lakieru nr 30 IMS Nails. :) również mojego ulubieńca :)











pozdrawiam mini

8 komentarzy:

  1. Very Berry wymiata! Śliczny, cukierkowy kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten pierwszy - różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że wszystkim najbardziej podoba się róż. Mi również przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten czerwony i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień bardzo ładna. A temu very berry muszę się przyjrzeć przy następnej wizycie przy szafie Essence

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini