poniedziałek, 31 października 2011

Makijaż dzienny + Makijaż wieczorowy

Przygotowałam dla Was dwa makijaże, różniące się od siebie spektakularnie.Łączy je tylko to, że cienie pochodzą  jednej palety.
Postanowiłam pierwszy raz zaprzyjaźnić się z czarnym cieniem :D, zobaczcie jakie były tego efekty!:)
Na początku użyłam cienia The Mail na środek powieki, jednak zlał się on z moją skórą i nie był widoczny, dlatego też bezpośrednio na niego położyłam jasny cień Bow :D i wyszła mieszanka. Następnie czarny cień na załamanie powieki górnej i na całą powiekę dolną. Całość wycieniowana. Dodatkowo pod łukiem brwiowym jest cień Bow. Kreska namalowana czarnym Eyelinerem KOBO, a linia wodna zaznaczona białą kredką.

Użyte kosmetyki :
  • Baza KOBO
  • Eyeliner KOBO
  • Biała kredka KOBO
  • cień Bow (Oh So Special)
  • cień The Mail (Oh So Special)
  • cień Noir ( Oh So Special)
  • tusz Max Factor 2000 Calorie
  • Sztuczne rzęsy




Drugi makijaż bardzo delikatny, zupełne przeciwieństwo :)

Kosmetyki :
Baza KOBO
Eyeliner KOBO
Biała kredka KOBO
Tusz Max Factor 2000 Calorie
cień Bow (Oh So Special)
 cień Ribbon ( Oh So Special)


pozdrawiam mini

10 komentarzy:

  1. Oba mi się podobają.. Mam OSS więc sama spróbuję takich połaczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy makijaż zdecydowanie bardziej mi sie podoba tylko powiedz mi jak ty to tak idealnie zaznaczasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest to mój pierwszy makijaż taki ciemny :D ale co zaznaczam ? :):) starałam się nadać kształt migdałka lub kociego oka, i wszystko cieniowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy powalił mnie na kolana! Naprawdę, jest prześwietny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy fajny, drugi mi jakoś nie podchodzi, ale pewnie dlatego, że raczej nie użyłabym samego różu ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. tez mam tę paletkę, lubię jĄ. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini