środa, 12 października 2011

Makijażowo - Sleek'owo :D

Przygotowałam dla Was małą prezentacje cieni w trzech makijażach. Wszystkie różnią się od siebie, chociaż dwa są bardzo jesienne. Oczywiście nadal testuję paletki Sleek’a, tak więc cienie są właśnie z tych paletek.

Pierwszy makijaż wykonałam przy użyciu cieni z paletki The Original widoczne na zdjęciu. Miałam ochotę na wypróbowanie ich, a przy okazji wykorzystanie nowo zakupionej kredki w kolorze niebieskim 09 Cool Down z Essence.  Seria Long Lasting. Niestety na zdjęciu nie jest widocznie cieniuowanie :( . Na dolnej powiece właśnie ta kredka, na górnej kreska eyelinerem sleek’a ink pot. 




Drugi makijaż jest 100% matowy. Użyłam cieniu z paletki Au Naturel. W kąciku oka mamy cień Nougat, na środku powieki Honey Comb, a w zewnętrznym kąciku kolor Bark. Niestety na mojej skórze nie za dobrze widać te odcienie cieliste, stałam się zrobić troszkę mocniejszy makijaż pod zdjęcie, ale niestety nie udało się. Również aparat, a raczej światło nie dało popisu. Makijaż jest bardzo naturalny, prawie nie widoczny, ale jednak podkreślający spojrzenie. Na powiece dolnej użyłam kredki z Avonu, która na drugim końcu ma gąbeczkę do rozcierania, co jest bardzo fajnym rozwiązaniem. Kolor mojej kredki to Dark Brown.




Trzeci makijaż, również jesienny, ale bardziej widoczny i połyskujący. Cienie również z paletki Au Neturel, w wewnętrznym kąciku oka cień Nougat, na całej prawie powiece cień Taupe, oraz w zwnętrznym kąciku cień Moss. Dodatkowo eyeliner Ink Pot, oraz na dolnej powiece kredka Essence nr o5 C’est La Vie! ( która, zdaję sobie sprawę, niekoniecznie pasuje do złota, no ale ale…. Musiałam :D ). Na pewno zobaczycie ją w innym makijażu gdzie będzie lepiej widoczna. 



 W następnym poście postaram się pokazać Wam kredki użyte w tych makijażach.

Jak Wam się podobają  ? Może macie jakieś propozycje ? Zapraszam !

pozdrawiam mini

5 komentarzy:

  1. drugi i trzeci przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi mi się najbardziej podoba, ale dwa pozostałe też są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ... a mi się wszystkie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy mi się podoba :)
    Zazdroszczę koloru tęczówki :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini