niedziela, 30 października 2011

Makijażowy Misz Masz

Hej! Dziś makijaż jesienny, który wyszedł troszkę mocny, no ale już nie kombinowałam więcej i drugi taki nie wiadomo jaki,  niebieski :D. Wszystkie cienie pochodzą z paletek Sleek'a. Ogólnie założenie było troszkę inne i wyszło co wyszło ;)

Make Up Jesienny, kosmetyki:
  • Baza KOBO
  • Eyeliner Eveline Cosmetics - Celebrities  Eyelilner
  • Tusz Max Factor 2000 Calorie
  • cień Screwdriver (Curacao)
  • cień Tequila Sunrise(Curacao)
  • cień Conker (Au Naturel)




Drugi makijaż Niebieski, kosmetyki:
  • Baza KOBO
  • Eveline Cosmetics - Celebrities  Eyelilner
  • Tusz Max Factor 2000 Calorie
  • cień Innocence ( Bad Girl)
  • cień Obnoxious ( Bad Girl)



Na koniec jeszcze pokażę Wam moje ćwiczenia kreski, tym eyelinerem użytym w makijażach. Nie jest on czarny, a ciemno brązowy, w płynie. ( tak patrze na te zdjęcia poniżej i wyglądają jak jedno i to samo :D wybaczcie, zapewniam że są to różne zdjęcia :D )




pozdrawiam mini

9 komentarzy:

  1. pierwszy makijaż- rewelacja. Szczerze mówiąc chyba nie odważyłabym się na takie kolory, ale przy Twojej tęczówce wyglądają świetnie. :)
    Kreska precyzyjna aż miło!
    Bardzo ładnie :)

    U mnie dziś też makijaż, ale na pewno nie tak ładny jak Twoje!
    Gratuluje pomysłów na kolory!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarańczowy bardzo odważny.. Kolor super ale ja też chyba bym się na taki nie odważyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba świetne! Podziwiam jak sobie radzisz z Bad Girl, mnie się od razu z jej użyciem wszystko paćka i sypie :P Strasznie mi się podoba użycie pomarańczu, pięknie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie pięknie ! :D i cholernie zazdroszcze tych cieni sleeka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne makijaże i świetne, równiutkie kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy makijaż mi się bardzo podoba!! Kreski też fajne! Też muszę zacząć ćwiczyć żeby mi takie wychodziły!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy makijaż jest rewelacyjny, bardzo charakterystyczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka ma którą poluję:) muszę ją w końcu kupić:) makijaże śliczne jak zwykle:) szczegolnie ten drugi mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini