czwartek, 13 października 2011

Obiecana recenzja kredek - Essence & Avon

Dziś krótka recenzja kredek do powiek. Wczoraj moje kredki znalazły zastosowanie na powiece  dolnej, dziś mam zamiar pokazać wam je na powiece górnej. Przy okazji miałam możliwość poćwiczyć kreski :D.
Zacznę od kredki  z Essence w kolorze niebieskim 09 Cool Down. Kredka znajduje się w wysuwanym rysiku, co jest bardzo wygodne. Jedynie nie można jej naostrzyć, co może być problemem, gdy kredka się zaokrągli, a dzieje się tak bardzo szybko, ponieważ jest bardzo miękka. Dobrze rysuje się nią kreski zarówno na górnej jak i dolnej powiece. Kredka po wyschnięciu dobrze trzyma się na skórze, nie rozciera się. Myślę, że jak trafię ponownie do  Natury, to zerknę na inne kolory. Bardzo przypadła mi do gustu. 




Kolejna kredka firmy Avon w odcieniu Dark Brown z dołączoną gąbeczką. Kredka jest fajna, ma ładny kolor ciemnego brązu. Jednak znacznie lepiej kreska wychodzi na dolnej powiece niż na górnej. W moim przypadku, ciężko mi się rozprowadzało ją na górnej powiece, musiałam bardzo mocno dociskać, a mimo to nie jest ten kolor taki intensywny. Na zdjęciu już nie rozcierałam kreski gąbeczką, bo nie było takiej potrzeby. Na powiece dolnej z kolei ( zdjęcie w poście poniżej), kreska wyszła lepiej, kolor jest bardziej intensywny oraz roztarty gąbeczką. Mimo tej jednej wady bardzo lubię tę kredkę, jest to moja druga z kolei. Polecam.



Srebrna kredka z Essence nr 05 C’est La Vie!. Ze wszystkich kredek najbardziej przypadła mi do gustu pod względem koloru. Bardzo ładnie prezentuje się na powiece,  ma bardzo wyraźny kolor   i pięknie się mieni.  Długo utrzymuje się na powiece i nie rozmazuje.




pozdrawiam mini 

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te wysuwane kredki Essence :). Niebieska jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa, lecę kupić tę niebieską kredkę, jest boska! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. srebrna jest cudowna! Szkoda, że nie ma jej w regularnej sprzedaży:(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma ? jak byłam w Naturze to nie narzekali na brak i nie wyglądało żeby była jakaś limitowana. Dziękuję dziewczyny, Cieszy mnie, że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jak napisałam najpopularniejszym jest Rossmann, a takze w Natura, super pharm

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne!
    srebrna podoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie trzy sa śliczne :) Niebieska podoba mi sie najbardziej,ale nie pasowałaby raczej do mojej tęczówki, więc pewnie kupiłabym srebrna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta niebieska kreska niesamowicie przyciąga wzrok:) naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieska fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini