wtorek, 11 października 2011

Plum Make up

Cześć Wam! Dziś szybko i zwięźle. Makijaż jesienny w dwóch odcieniach. Wykorzystałam dwa cienie z paletki Sleek’a Au Naturel,  na 2/3 powieki cień Nougat oraz w zewnętrznym kąciku oka oraz na 2/3 dolnej powieki cień Regal.  Są one w 100% matowe, dobrze się rozprowadzają i utrzymują na powiece przez cały dzień.  Kreskę zrobiłam moim nowym eyelinerem również od Sleek’a Ink Pot. Są to moje początki z tym eyelinerem, ale myślę, że się polubimy. Do tego sztuczne rzęsy. Niestety zdjęcie nie wyszło zbyt wyraźne, mam nadzieje, że zostanie mi to wybaczone :D.








pozdrawiam mini

2 komentarze:

  1. ale piękny makijaż!;o

    zapraszam do siebie
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajan ta kreska:)
    ja nie umie:(jakas sierota ze mnie:(

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini