piątek, 14 października 2011

Recenzja Serum do włosów Avon


Serum przeznaczone jest do rozdwojonych końcówek włosów. Preparat znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 30ml. Aplikację ułatwia pompka. Serum kosztuje różnie, w zależności od katalogu, najczęściej od 9.90 zł  do 13,90 zł ( przynajmniej tak widziałam) a cena regularna to 23 zł. Jeśli chodzi o jego docelowe działanie to uważam, że jest bezkonkurencyjny. Po użyciu tego serum końcówki nie łamią się, a te rozdwojone regenerują się i włos jest znów piękny i zdrowy . Ponad to, serum wygładza włosy, pięknie nabłyszcza. Często stosuję je jako maskę na noc i rano zmywam. Włosy po takiej nocnej kuracji są miękkie, błyszczące, gładkie, bez rozdwojonych końcówek. Nie stosuję jej po umyciu, ponieważ mam dość szybko przetłuszczające się włosy. Osobom, które mają włosy suche i łamliwe polecam stosowanie zarówno po myciu ( oczywiście z umiarem) , jak i jako maseczkę na noc. 

 W skrócie : 
  • Wygładza włos
  • Nadaje blask
  • Nabłyszcza
  • Sprawia że włosy są miękkie i przyjemne w dotyku
  • Naprawia uszkodzone końcówki
  • Zapobiega łamliwości oraz rozdwajaniu się końcówek
W obecnym katalogu nr 15/2011 kosztuje 10.90zł.

10 komentarzy:

  1. jest genialne i mam je tez, nie znam lepszego poelcam, oferta w kat.15 jest swietna i warto zwroic na nia uwage:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już kolejną buteleczkę
    I nie zgodzę się z tym że naprawia rozdwojone końcówki. Nic nie naprawi takich włosów.
    Owszem sklei je i będą wyglądały optycznie lepiej ale na 10000% ich nie naprawi :)
    No i zawiera alkohol który na dłuższą metę wysusza

    OdpowiedzUsuń
  3. może w końcu je kupię bo planuję planuję i nic z tego nie wychodzi :D pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu miałam na myśli taki sklejenie, bo faktycznie tak robi ten kosmetyk, ale wiadomo że na dłuższą metę i tak takie bardzo zniszczone końcówki trzeba podciąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś otagowana na moim blogu:

    http://bag-full-of-surprises.blogspot.com/
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam tego serum jakiś czas temu i mnie niestety nie zachwyciło - wysuszało włosy, a bardzo chciałam tego uniknąć.

    Na zniszczone końcówki polecam fryzjerskie nożyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja go polubilam, ale niestety jest jakis niewydajny..

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamówiłam wczoraj mam nadzieje że się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. powinno się sprawdzić :) dla mnie jest rewelacyjne !:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini