niedziela, 23 października 2011

Różowo mi!

Dziś makijaż z moim ulubionym różem z paketki Oh So Special. Wybrałam cienie Ribbon oraz Wrapped Up. Na dolnej powiece, prawie niewidoczny cień Pamper. Makijaż bardzo delikatny, typowo dzienny. Zdecydowanie mój typ :)






  Drugi makijaż wykonany dwoma paletkami:
Au Naturel cień Toast na górnej, oraz Bark na dolnej
z paletki Oh So Special cień Boxed na górnej powiece.




 Co do paletki Au Naturel…hm…bardzo lubię takie naturalne kolory, jednak większość z górnego rzędu niestety na mojej skórze nie widać, a szkoda :D
pozdrawiam mini

9 komentarzy:

  1. Drugi makijaż jest prześliczny. Pierwszy też wygląda całkiem ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja tęczówka wygląda obłędnie w 1 makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie a kreska najbardziej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra makijaże:) szczególnie pierwszy mi się podoba:) i faktycznie ladnie wydobywa kolor Twoich oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą samą paletke - cóż za zbieg oKOLICZNOŚCI :D:D a nie jestem w stanie zrobić tak cudownego i ślicznego makijażu - mówię o tym pierwszym, w różach ...

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 baaardzo mi się podoba. Zainspirowałaś mnie w dzisiejszym makijażu:D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini