sobota, 8 października 2011

Sensique – Oriental Dream

Przedstawiam Wam już dobrze znane cienie Sensique Oriental Dream.  Ja wybrałam dwa z dostępnym pięciu wersji kolorystycznych. W  jednej paletce mamy po 3 kremowe, nieperfumowane cienie. Waga to ok 4 gramy.  Cena przystępna: 8.99 zł. Stojąc przy półce z kosmetykami Sensigue miałam ogromny problem, które wybrać. W końcu się udało i padło na 129 HOLI FESTIVAL  i 131 JAPANESE MAPLE&SKY. 


Przyznam szczerze, że niestety miałam z nimi problem. Dziś z pierwszą paletką jakoś sobie poradziłam, ale drugą jeszcze muszę okiełznać. Cienie nie rozprowadzały się dobrze i tworzyły plamy, trzeba nad nimi popracować. Z użyciem bazy pod cienie lepiej się na nich pracuje i nie polecam innego wyjścia. Kolory mi się bardzo podobają, baza znacząco wybija kolory. 

Aha i jeszcze coś ! Na zdjęciu obecne są ( :D) też sztuczne rzęsy.  Pierwszy raz je zakładałam, oczywiście klej, który był dołączony do nich, do niczego się nie nadawał, więc trochę trwało zanim zdobyłam klej DUO. Są to rzęsy z Rossmana, ale podejrzewam, że są chińskie :D. Niestety na czarnym pasku, nie na przezroczystym. Są to moje pierwsze rzęsy i pierwsza aplikacja więc proszę  o wybaczenie :D 

Jak Wam się podoba ?
pozdrawiam mini


14 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba :) genialny

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny makijaż, tylko dlaczego zdjęcia taki płaskie?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne makijaże robisz:) tylko coś z tymi zdjęciami jest właśnie bo tak się rozciągneły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny blog i piekny makijaz :)
    zapraszam do mnie
    www.agnesss25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie wiem:D nie zauważyłam tego :D mój aparat jakiś trzaśnięty jest :D postaram się następnym razem to poprawić :) dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż ;)
    U mnie też tak się "spłaszczyło" ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się jakość zdjęć na Twoim blogu :) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. o Dziękuję bardzo :) staram się jak mogę, chociaż czasem zdarzają się niechcąco poruszone :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje :)
    Śliczne makijaże ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzęsy wyglądają jak naturalne! ;) Bardzo fajny make-up :) Miałam cienie z tej firmy i muszę powiedzieć, że do najlepszych to one nie należą ;) Miałam akurat naturalne odcienie więc się jeszcze jakoś nadawały, ale jeżeli kolorowe są takie problemowe...

    OdpowiedzUsuń
  11. praca z nimi bez bazy jest troszkę ciężka, ale na bazie już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się te cienie nie podobają, ale Ty wykonałaś całkiem fajny makijaż :) Dołączam do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie to wyglada:)
    zapraszam do siebie i do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne oczko :) bardzo ladne kolory..az niespodziewalabym sie tego po tych cieniach :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini