poniedziałek, 10 października 2011

Ziemia Egipska


Dziś krótka recenzja pudru Ziemia Egipska. Jest to puder brązujący przeznaczony dla wszystkich rodzajów cer. W zależności od ilości nałożonego kosmetyku, możemy osiągnąć efekt od subtelnego po bardzo wyrazisty. Możemy wykonać nim cały makijaż twarzy, bądź zaznaczyć tylko jej kontury. Przyznam się, że nie był to dla mnie łatwy w obsłudze kosmetyk, jednak jak trochę poćwiczymy to można uzyskać naprawdę fajny efekt. 
  •  Ma bardzo ładny kolor, bez wpadania w odcienie żółci czy pomarańczy 
  • Możemy kontrolować odcień naszej opalenizny :D 
  •  Nie zapycha porów
  •  Jest bardzo wydajny, wystarcza na bardzo długo, nawet na lata
  • Ma bardzo ładny zapach
  •  Nadaje skórze „ zdrowy” wygląd
  •  Nie wysusza skóry 
  • Wygładza
  • Posiada filtr UV
  • Opóźnia procesy starzenia
  •  Polecany dla osób z problemami skórnymi
  • Nadaje równomierny koloryt skóry
 
Ziemia Egipska IKOS zawiera kwas hialuronowy,  który dodatkowo nawilża i ujędrnia skórę, minerały odżywiające skórę, witaminę E.
Ja nie nakładam jej na całą twarz( chociaż czasem zdarzy się latem), nakładam jak róż, na policzki.






Podkład Vichy Dermablend, Bronzer Ziemia Egipska


troszkę ciemniejsza wresja






Jeszcze pokażę Wam moje małe zakupy. Jak się z nimi oswoję, to zoabczycie jak nam idzie współpraca. Kupiłam 2 paletki Sleek’a Bad Girl oraz Au Naturel , eyeliner Ink Pot, oraz pędzelek do rozcierania cieni e.l.f 
pozdrawiam mini




5 komentarzy:

  1. A gdzie mozna go dostac i za ile? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupowałam na allegro, za ok 60 zł, są różne wersje ja mam tą o pojemności 7g. są również z lusterkiem lub pędzlem. Faktycznie nie napisałam danych technicznych ! Przepraszać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam kupić, ale moim znadniem daje za mocny efekt. Bardzo ładny bloga
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie Ci to wychodzi, ja za cholerę nie umiem nałożyć bronzera i wychodzi im jeden wielki placek:( ale trening czyni mistrza jak to mówią:P

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję, chociaż wiem, że dużo mi brakuje i przede mną długa droga ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini