poniedziałek, 14 listopada 2011

Delikatnie, ponownie z Au Naturel :)

Dzisiejszy makijaż był bardzo bardzo delikatny, delikatniejszy od wczorajszego :D, nieziemsko prosty do wykonania. Niestety nie użyłam bazy i po całym dniu nagromadziło się tu i tam, czyli w załamaniu, za dużo cienia :D ale było ciemno więc nie było widać :D
Do makijażu użyłam :
  • można powiedzieć że za bazę posłużył mi podkład ( Dermablend Vichy), ale to się nie liczy :D
  • Cień Taupe ( Au Naturel) ( ten cień się tak mieni, że wygląda prawie jak mokry :D)
  • Cień Bark ( Au Naturel)
  • Tusz do rzęs Avon Super Shock
  • Eyeliner Avon w pisaku



 pozdrawiam mini

7 komentarzy:

  1. ślicznie. delikatnie, naturalnie :)! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, świetlisty makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijażyk ;) ja zastanawiam się nad tą paletką, ale czytałam o niej, że cały górny rząd cieni jest niewidoczny na powiece.
    Czy ty osobiście możesz ją polecić? jesteś z niej zadowolona? Chciałam ją kupić też bratowej na prezent, ale cały czas się waham nad Au Naturel i Oh So Special, nie wiem którą wybrać :(

    Pozdrawiam i czekam na kolejną porcję ślicznych makijaży.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kazda z tych paletek ma swoje zalety :) Jesli jednak chodzi o Au Naturel to faktycznie, 2 lub 3 cienie z górnego rzędu prawie nie są widoczne na mojej powiece, ale może da się te cienie mieszać i te jasne wcale nie okażą się takie bezużyteczne :) np do rozjaśnienia ciemniejszych cieni :) ( taka wolna myśl, nie przetestowana)
    polecam Ci ją napewno, każda z paletek jest niepowtarzalna, dlatego sama musisz zdecydować która Ci najbardziej pasuje :) Myślę że Au naturel jest bardzo uniwersalna i delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatnie, bardzo śliczne masz oczy:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini