środa, 21 grudnia 2011

Sephora nails

Dziś szybko o lakierach z Sephory. Jestem nimi mile zaskoczona, ponieważ przetrwały na moich paznokciach dłużej niż 2 dni, co jest nie lada wyzwaniem dla lakieru :D. Są trwałe, 6-7 dni wytrzymały. Posiadam kolory Nr 75 (złoty) i Nr 62 (delikatny róż).Wybór kolorów jest bardzo duży, jest w czym wybierać. Niestety minusem jest cena - 19 zł za 5 ml. Bardzo mała pojemność.
To co mi się też nie spodobało, to to, że lakiery prezentowane na stojaku są rozwarstwione, nie wszystkie, no ale jednak ( te co kupiłam, były w porzątku)..... Nie wiem czy to wina personelu, czy to nie jest dla nich tak ważny produkt.... jednak ja będąc konsumentką lubię widzieć, że coś jest świeże, nowe, ładne, zadbane. Odwiedziłam 2 Sephory w moim mieście i sytuacja była podobna, nie wspomnę już o stoisku z pędzlami w jednej z perfumerii.... :O Może to przez nawał przedświąteczny :D nie wiem, ale i  tak lubię tą perfumerię.


...Kupujecie w Sephorze ? Jak u Was wyglądają te Perfumerie ? pozdrawiam mini


z lampą





2 komentarze:

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini