poniedziałek, 19 grudnia 2011

Zakupy listopadowo - grudniowe

Po pierwsze Avon. Bardzo lubię niektóre produkty, nie wszystkie, ale każdy znajdzie TU coś dla siebie. Tak jestem konsultantką, ale bardziej zaprzyjaźnioną, niż komercyjną. Spotykam się z bardzo krytycznymi uwagami na temat kosmetyków z Avonu i nieustanną walką, które kosmetyki są lepsze czy Avon’u czy Oriflam’u. Raczej każda firma ma swoje hity i kity, więc która jest  lepsza nie wypowiadam się :D. Ostatnie moje zdobycze z Avonu to : 
 
Little Black Dress- woda toaletowa –jak dla mnie klasyka, połączenie cyklamenu, gardenii i ylang- ylang tworzą piękną, wyszukaną kompozycję zapachową. 


Limitowana Zimowa Edycja – Swirls Winter Bloom i Swirls Frosted Berry – Bloom jest moją drugą pefrumetką. Każda ma w swoim składzie wanillię. Pięknie się prezentują, ładnie pachną ( jeśli ktoś lubi słodkie zapachy). Pojemność 15 ml, szkoda że nie ma większych pojemności. 







Z serii Planet Spa- Żel myjący do Twarzy z Białą Herbatą i Wygładzający żel do pielęgnacji oczu z japońską sake i ryżem – Żel kupiony po raz enty, bardzo go sobie chwalę, a moja mama to już w ogóle. Niestety ja nie mogę używać żeli non stop, więc zmieniam, ale jest to jeden z najlepszych żelu do twarzy jaki miałam i chętnie do niego wracam. Żel do pielęgnacji oka – póki co nie wypowiadam się, ale pierwsze wrażenie dobre, ładny, bardzo delikatny zapach, skóra jest po nim wygładzona, załadowany w praktyczną tubkę. Ogólnie produkty z serii Planet Spa są dla mnie rewelacją, szczególnie balsamy do ciała. Ale niestety cena odstrasza :D







Kolejne zakupy to :



Pędzelek do cieni  z ecoTOOLS – tak chwalone na innych blogach, więc kupiłam taki którego poszukiwałam. Zobaczymy czy spełni moje oczekiwania.
Lakiery do Paznokci z Sephory. Nr 75 (złoty) i Nr 62 (delikatny róż). Dla mnie lakiery rewelacyjne, jeśli chodzi o trwałość na paznokciu.Na moich paznokciach lakier odpryskuje zazwyczaj na drugi dzień, a te trzymają się super ( 5 dni przynajmniej, nawet dłużej jak nie ma czasu zmienić). Niestety pojemność malutka 5 ml, a cena 19 zł. Wybór kolorów bardzo duży.
Preparat do paznokci firmy JOKO Cosmetics – Przyspieszacz Wzrostu Paznokci – odżywczy koktajl optymalizujący wzrost paznokci. Posiada 7 aktywnych składników, które mają za zadanie wzmocnić nasze paznokcie i przyspieszyć ich wzrost. Używam od około miesiąca i przyznać mogę że wzmacniają bardzo dobrze, szczególnie moje paznokcie, które były zniszczone po przedłużaniu. Także po przedłużaniu rosły bardzo wolno i ten preparat chyba przyczynił się do szybszego ich wzrostu. Polecam gorąco.

Te dwa produkty wymieniłam za punkty w aptece, w której robię zakupy. Są to :

 
Relaksujący Krem Nawilżający Pod Oczy firmy GALANEA LABORATORIES. Zawiera roślinne poilisacharydy, Masło Shea, wyciągi z owoców dzikiej róży, zielonej herbaty i ogórka, olej Canola, olej migdałowy, D-pantenol, Witaminę E. Jest to mój pierwszy kosmetyk z tej firmy, już go troszkę używałam i myślę, że będę zadowolona.  Pojemność 30 ml.

Delikatny Fluid Intensywnie Kryjący o przedłużonej trwałości SPF 20 – Pharmaceris. Kolor SAND 02. Polecany jest do każdego rodzaju skóry, w celu ukrycia niedoskonałości. Przebadany i dobrze tolerowany przez skórę wrażliwą. Więcej o nim na pewno napiszę jak przetestuję. Zobaczymy czy jest konkurencją dla mojego Vichy Dermablend.  Pojemność 30 ml. 

Jeśli interesują Was szczegółowe  informacje na temat danego produktu piszcie. Niedługo na pewno wymóżdżę jakiś makijaż.  

Pozdrawiam mini

4 komentarze:

  1. o! ten podkład wygląda fajnie! słyszałam o nim sporo dobrego :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy, tez wybrałam ostatnio kosmetyki za pky, tez mam ten podklad i wybrałam mleczko z galanea

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy, uwielbiam zapach Little Black Dress:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią poczytałabym więcej na temat tego produktu z Joko do przyspieszenia wzrostu paznokci.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini