poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Blue Trio -My Secret

Witam :) Dziś makijaż wykonany paletką cieni trio z firmy My Secret nr 304. Szczerze powiedziawszy makijaż wyszedł jaki wyszedł....może to ja coś źle robię, ale moje spostrzeżenia są następujące : Ciężko blendowały mi się cienie, ten makijaż był moim 3 podejściem do tych cieni...(może z czasem je ujarzmię....), biały niestety słabo napigmentowany, w kąciku oka poprawiłam go białym Inglotem. Na łuku brwiowym również mamy biel z paletki. Może trafiłam na złą partię tych cieni, może nie ta paleta, może inne lepiej się sprawują... trochę boję się spróbować...a Wy miałyście do czynienia z tymi paletkami ? 

Użyte kosmetyki :
  • podkład Vichy dermablend
  • cień Inglot biały mat
  • cień inglot - 363 - brwi 
  • paletka cieni Secret Trio Eye Shadow nr 304
  • tusz  Avon Super Shock Black
  • Eyeliner Eveline Black
  • Sztuczne rzęsy Donegal
 







Pozdrawiam mini

5 komentarzy:

  1. Dziewczyno, kiedy ten makijaż naprawdę wyszedł Ci bardzo pięknie!
    Choć nie miałam do czynienia z tymi cieniami ;)
    Masz piękne oczy, zazdroszczę! Mnie to opadają powieki i czasami zupełnie nie widać makijażu... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana :* kobieto ale jak zamkniesz oczy to Twoje makijaże są cudne :) nuta tajemniczości musi być i Tobie się to udaje :) nie masz co narzekać na swoje oczy :):)

      Usuń
  2. Cudny makijaż :D przepiękny
    Mam tylko jeden cień z My Secret, z serii Pearl Touch, odcień 103. Bardzo fajna perełka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Wszystkich do komentowania. Wszystkie komentarze są dla mnie ważne, wszystkie czytam i staram się na bieżąco odpowiadać :) pozdrawiam mini